F.A.Q.

LEVERINGSVOORWAARDEN

 

LEES DIT S.V.P.

Álles op deze DrukSTIJL-website heeft betrekking op klanten en leveringen binnen Nederland. Wij leveren alleen binnen Nederland!*


*Leveringen naar ándere landen kunnen alléén op speciale aanvraag en hiervoor gelden ándere verzendkosten dan voor leveringen binnen Nederland. Bestellingen vanuit het buitenland dienen áltijd van te voren betaald te worden. Ook kunnen levertijden afwijken van leveringen binnen Nederland.


 

Er zijn slechts minimale leveringswoorwaarden van toepassing op de diensten en leveringen van DrukSTIJL.

Het is allemaal heel simpel: álles is gebaseerd op gezond verstand en vooral op zinnig zaken doen.

Iedereen heeft zo zijn/haar eigen verantwoordelijkheden.

 

In de drukwerkwereld is het zo dat een goedkeuring op een drukproef bindend is. En vóór die tijd zal DrukSTIJL er áltijd álles aan doen om je zo volledig mogelijk te voorzien van álle benodigde informatie.

Bestanden dienen te worden aangeleverd volgens de opmaakvoorwaarden die DrukSTIJL beschikbaar stelt. Jij bent als klant verantwoordelijk voor de inhoud van de bestanden en de correcte aanlevering. Bestanden (ontwerpen) kúnnen niet altijd inhoudelijk worden gecontroleerd of beoordeeld. Voor divers drukwerk zullen bestanden (automatisch) geschaald moeten worden; bijvoorbeeld als je een A4-formaat bestand hebt, maar je A5-formaat drukwerk nodig hebt. Ook bij fotoafdrukken op o.a. canvas.

 

Alle correspondentie (al is het via Facebook of WhatsApp) wordt bewaard, zodat een discussie achteraf niet nodig is (of hoeft te zijn).

DrukSTIJL spreekt NIETS mondeling met je af! DrukSTIJL levert áltijd wat er beloofd is met de hoogst mogelijke kwaliteit.

Mócht er tóch iets niet in orde zijn, dan wordt dan uiteraard áltijd in overleg met je opgelost! Overal kán een foutje gemaakt worden en als iets niet goed is krijg je gewoon nieuw drukwerk!*

*Het is natuurlijk logisch dat een eventueel foutje op de juiste wijze wordt aangetoond. Het gaat hierbij niet persé om vertrouwen, maar o.a. vooral ook om vast te kunnen stellen wát er fout is gegaan en om het met de operator in de productie te kunnen bespreken. Wat dus belangrijk is: foto's van zoveel mogelijk foute exemplaren naast elkaar er op, óf het retour zenden van het drukwerk. Zónder foto's e.d. is het onmogelijk om iets te kunnen doen, dus hierbij hebben wij jouw medewerking nodig. Wij gaan er vanuit dat je dit begrijpt. Er wordt, helaas, met regelmaat getracht misbruik te maken en dat móeten wij, uiteraard voorkomen. Maar om het nog even te herhalen en duidelijk te maken "Mócht er tóch iets niet in orde zijn, dan wordt dan uiteraard áltijd in overleg met je opgelost! Overal kán een foutje gemaakt worden en als iets niet goed is krijg je gewoon nieuw drukwerk!"*

 

Alles wat in de beleving van iemand mondeling is gezegd kan nooit gebruikt worden in discussies over geleverde producten. Alles dient schriftelijk bevestigd te zijn. Jij (klant) zult dit uiteraard begrijpen. Praten is over álles mogelijk en áltijd zal er gekeken worden naar de beste oplossing. Álles is op te lossen, zeggen wij altijd, maar het moet wél reëel blijven.

Zinnig zaken doen betekent óók: zorgen dat altijd alles voor iedereen zo duidelijk mogelijk is. Het is belangrijk voor jou (als klant) om te weten dat al je bestellingen met de grootste zorg worden behandeld, maar dat er bepaalde (minimale) leveringsvoorwaarden gelden.


BEZORGING: DrukSTIJL is, net zoals iedereen, afhankelijk van de diensten en prestaties van de vervoerders, zoals PostNL en DHL, om jouw drukwerk bij je te laten bezorgen. Houd bij bestellen altijd rekening met vertragingen die kunnen ontstaan door deze vervoerders. DrukSTIJL zorgt áltijd voor snelle productie en dat alles, volgens afspraken, klaar staat voor de vervoerders. Voor vertragingen die veroorzaakt worden door de vervoerders kan DrukSTIJL nooit aansprakelijk worden gesteld. Bestel dus, voor zover mogelijk, altijd op tijd. VERZENDINFO: Verzendkosten (binnen NL) zijn: € 7,50 pér bestelmoment*, dus óók als je meerdere drukwerkproducten op hetzelfde moment besteld (m.u.v. o.a. bordmaterialen*)! Producten worden, mogelijk, wél op verschillende momenten bezorgd. *Voor o.a. bordmaterialen zijn er áltijd éxtra kosten van € 10,00 per bestelling!

 

BETALING: Vooraf via factuur/iDEAL. ?

 

Zolang een ieder zich houdt aan zijn/haar eigen verantwoordelijkheden staat niets een prettige samenwerking in de weg.

 

Klaas de Beer

DrukSTIJL



PRIVACYVERKLARING

Wil je iets bestellen? Heb je een vraag?

Stuur gerust een e-mail naar info@drukstijl.nl

Alle bestellingen gaan via persoonlijk contact.


Prijzen gelden alléén bij aanlevering van kant-en-klare drukbestanden volgens de opmaakinstructies.

Hulp nodig bij de opmaak van je drukbestand?

Dat is al mogelijk vanaf € 10,00 (bij inlevering van volledige tekst incl. benodigde logo´s en/of afbeeldingen) en een uniek ontwerp door DrukSTIJL kan al vanaf € 25,50.


Prijzen zijn exclusief BTW - Prijswijzigingen onder voorbehoud - Lees onze VOORWAARDEN op de website. Privacyverklaring.


VERZENDINFO: Verzendkosten (binnen NL) zijn: € 7,50 pér bestelmoment*, dus óók als je meerdere drukwerkproducten op hetzelfde moment besteld (m.u.v. bordmaterialen en spandoeken*)! Producten worden, mogelijk, wél op verschillende momenten bezorgd.

*Voor bordmaterialen zijn er áltijd éxtra kosten van € 10,00 per bestelling en voor spandoeken is dat € 7,50!